Výlet na Vidochov

Zatím poslední jízda (ale určitě budou přibývat další) na trekovém kole KTM Life Action směřovala na Vidochov, kde je krásný výhled na Krkonoše (v současné době stále zasněžené). Kdo má čas a chuť, tak si může v rámci tohoto cyklovýletu zajet ještě kousek nad Vidochov na místní rozhlednu na kopci Kozinec. Jen počítejte s tím, že dle oficiálních údajů je otevřena pouze v sobotu od 11 do 17 hodin!

Start z „Trubiček“

Výchozí bod pro start trasy je samozřejmě s ohledem na mé bydliště v Hořících, takže pokud byste chtěli jet tuto trasu, tak s tím počítejte, případně s napojte kdekoli se vám to bude hodit. Trasa vede přes Riegrovu ulici na Jeníkov a dále do Miletína. Na náměstí se dáte doleva do Komenského ulice, čímž se dostanete na silnici 284 směřující přes Tetín až do Lázní Bělohrad.

Větrný mlýn, hrad Pecka

V Lázních Bělohrad zahněte doprava do Harantovi ulice a pokračujte po hlavní silnici až do obce Bělá u Pecky. Přejeďte rovně na silnici směr Stupná a Vidochov. Tato trasa je s menším provozem a hezkou přírodou okolo. Stoupání není nijak extra náročné, možná až na konci Vidochova, kde se musíte na chvíli napojit na silnici 16, ale pouze do další obce Horka u Staré Paky, tam se dáte doprava na Borovnici (nejedete ale přímo do Borovnice, ale před přejezdem odbočíte doprava), kde vystoupáte až nově vybudovanému větrnému mlýnu.

Odpočinek přichází cestou dolů až na Pecku, opět jedete sice po silnici, ale lesem (pokud ho nevykácí…). Na konci si můžete odpočinout na parkovišti u Hradu Pecka a následně vyrazit dál směrem na Vřesník a dále do Tetína, kde se opět napojíte na silnici číslo 284. V rámci tohoto výletu jsem pak již pokračoval po stejné trase jako na začátku až do Hořic.

Pro případné zájemce přidávám i záznam trasy z aplikace Relive.